Powered By Blogger

Just bout me..

My photo
Greentown, Ipoh,Perak, Malaysia
ak skrg study d KPTM ipoh..harp mreka y m'gnali ak m'doakan k'jyaan ak ni sni..Amin..

Pages

Tuesday, October 6, 2009

Malam Ku dItimpa Masalah

Masalah demi masalah datang menimpa aku malam niey,,
dalam aku xsedia utk menerima semua niey,,aku terpkse jgak trime dgan rela hati,,
meskipun aku xsekuat y mungkin
aku mampu trime masalah niey,, Di saat
aku ditimpa dgn masalah ini selalu nyer aku akan mnharapkn kawan baik ku,,namun
masalah kali ini datang nyer dari kawan baik ku sndri,,betapa sdeh nyer hati aku diprlakukn
dek kata2 dn sikap dye y kni semakin berlaenan dgn dye y aku knal dhulu,, Mungkin benar
kte2 y mgatakn hati ssorng akn brubah pabila kite jauh dgn nyer,,mungkin ade benar nyer,,kni
dh hmpir 1 thun
aku tdak bertemu dgn nyer,,kali tr'akhir adalah mse kmi mnduduki sPm,,
Kni
aku buntu,,tnpa mgetahui ape y harus aku lakukn,,aku buntu,,mungkin aku cme perlu tunggu dan bertawakal pda Allah,,br'doa,,mnharapkn pertolngan dari-NYA,,moga2 aku akn d'berikn p'tunjuk dan kelapangan dada untuk aku m'yelesaikn masalah ini ,,Amin,,,

No comments:

Post a Comment